Informacje

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Kłobucku

Oferuje dzierżawę powierzchni reklamowej na elewacji naszych budynków.
Bliższe informacje można uzyskać w godzinach pracy Spółdzielni oraz pod nr telefonu 34 310 03 52

Opłaty za lokale – stawki aktualnie obowiązujące:
Stawka eksploatacyjna 4,30 zł x powierzchnia użytkowa mieszkania (m2) od dnia 1.01.2024 r.
Stawka na fundusz remontowy 2,30 zł x powierzchnia użytkowa mieszkania (m2) od dnia 1.01.2024 r.
Domofon 2,21 zł/za lokal mieszkalny od dnia 1.01.2018r.
Sprzątanie 11,00 zł (od dnia 01.03.2021 r.)

Stawki niezależne od Spółdzielni :
– podatek od nieruchomości,
– opłata za wieczyste użytkowanie gruntów,
– opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi ( 31,00 zł x ilość osób
śmieci segregowane)
– woda i odprowadzanie ścieków 526 lokale opomiarowane 13,24 zł/m3,
(lokale bez liczników wody ryczałt 6,0 m3/osobę x ilość osób)
– centralne ogrzewanie lokale opomiarowane wg indywidualnych stawek za m2

Opłaty za zajmowany lokal wnosi się co miesiąc do 20 dnia miesiąca.

Nr konta Spółdzielni w Banku Spółdzielczym w Kłobucku: 75 8248 0002 2001 0000 2046 0001.

Łączna powierzchnia użytkowa zasobów Spółdzielni

Powierzchnia użytkowa mieszkań

23.501,30 m2

Powierzchnia lokali użytkowych

133,30 m2

Liczba budynków mieszkalnych

14

Liczba garaży

81

Liczba mieszkań

529

Liczba lokali użytkowych

3

Powierzchnia gruntów

3,892 ha

Liczba lokali o statusie spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu

429

Liczba lokali o statusie spółdzielcze lokatorskie

3

Liczba lokali odrębna własność

97

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182, 1662) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Kłobucku,

ul. Rómmla 1A, 42-100 Kłobuck. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie dla celów określonych w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych, Statucie Spółdzielni oraz w ustawie o własności lokali, a osobie posiadającej tytuł prawny do lokalu przysługuje prawo dostępu do treści jej danych osobowych oraz ich poprawiania. Każda osoba, której przysługuje prawo do lokalu w zasobach Spółdzielni ma obowiązek podania danych niezbędnych do zarządzania nieruchomościami.

Klauzula informacyjna RODO

Szanowni Mieszkańcy,

Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO.

W związku z przetwarzaniem Państwa danych przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Kłobucku informujemy, że na podstawie art. 13 RODO będą Pani/Panu przysługiwały poniższe określone prawa:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Kłobucku z siedzibą w Kłobucku ul. Rómmla 1A, zwana dalej Spółdzielnią.
  2. Osobą, z którą można kontaktować się listownie (42-100 Kłobuck, ul. Rómmla 1A), telefonicznie (34 310 03 52) oraz na adres mailowy (smklobuck@poczta.fm) jest Administrator Danych.
  3. Przetwarzanie danych osobowych członków Spółdzielni i osób niebędących członkami Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłobucku będzie dla realizacji celów określonych w Statucie Spółdzielni, ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawie z dnia 16 września 1982 r. Prawo Spółdzielcze, tj. dla zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych członków Spółdzielni oraz ich rodzin oraz osób niebędących członkami Spółdzielni, ale korzystających z jej zasobów, przez zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymanie właściwego stanu technicznego zasobów Spółdzielni lub związanych z prowadzeniem działalności zarządzania i administrowania nieruchomościami.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Kłobucku na podstawie przepisów prawa przez niezbędny do realizacji celów przetwarzania, dla jakiego zostały zebrane, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  7. Administrator informuje, że w niektórych sytuacjach Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane, jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

Od 25 maja 2018 r. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) zastąpił Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).